Case study

Impwar

Social Media WWW Google Ads

Grupa Impwar to jeden z wielu klientów reprezentujących branżę motoryzacyjną, która jest jednym z trzech głównych sektorów obsługiwanych przez naszą agencję. Grupa dealerska działającą na Dolnym Śląsku, która posiada w swoim portfolio samochody marek takich jak Nissan, BAIC i ISUZU.
Dostarczamy Klientowi jakościowych rozwiązań w zakresie realizacji i optymalizacji kampanii marketingowych we wszystkich kluczowych kanałach komunikacji online. Nasze działania obejmują nie tylko tworzenie i optymalizację kampanii reklamowych, ale również projektowanie dedykowanych miejsc docelowych, począwszy od stron produktowych OnePage dla poszczególnych marek, aż po kompleksowe strony internetowe dla całej grupy dealerskiej.

decar
Zespół projektowy
Social Media Director

Łukasz Kopeć

Social Media Director

Arkadiusz Szustak

Project Manager

Anna Podsiadło

Graphic Designer

Ramy czasowe

kwiecień 2016 - obecnie

decar

Potrzeby klienta

Realizacja działań marketingowych w przypadku grupy dealerskiej w kanale internetowym (szczególnie w czasach post pandemicznych) 
nabrała kluczowego znaczenia dla osiąganych wyników sprzedaży przez salony samochodowe. 
Szeroko dobrane kanały komunikacji, formaty kampanii reklamowych oraz budowa infrastruktury firmy w sieci pozwoliła na współpracę niemal w każdym obszarze, które dziś oferuje marketing internetowy. 

Rozpoznawalność marki
Generowanie Klientów
Zbudowanie miejsc docelowych
decar

Założone cele

Współpraca zakładająca obsługę całego obszaru marketingu internetowego pozwoliła płynną realizcję kampanii/ działań zakłądających
różnorakie efekty. Zespół specjalistów stworzył media plan, który zakładał zarówno realizację kampanii dla celów zasięgowych, działania pozyskujące realne zapytania ofertowe, a tekże budowę stron i dedykowanych LandingPage. 

Kampanie zasięgowe w SM
Budowa dedykowanych stron www
Generowanie zapytań (Leadów)
decar

Wyniki

Podejmowane, cykliczne działania w ramach stałej obługi Klienta pozwalają na docieranie do ciągle nowej grupy docelowej z komunikacją oferty nowych modeli samochodów. 
Działania Lead ads w interwale miesięcznym pozwalają zapewnić Klientowi nową paczkę zapytań ofertowych, mających swoje źródło zarówno z formularzy na stronie www, jak i w dedykowanych kampaniach Social Media. 

 

Paczka 25 potencjalnych Klientów
Budowa stron www
Utrzymanie unikatowego zasięgu