Poprzez obecność na TikToku
napędzimy Twoją kampanię
marketingową
Dzięki temu ułatwimy Ci realizację celów biznesowych, np.
- Wykreowanie wizerunku marki
- Wypromowanie nowego produktu
- Zwiększenie ruchu na stronie
- Wsparcie sprzedaży
W jaki sposób?
Po pierwsze, TikTok to portal dynamicznie zyskujący na popularności. Po drugie, jego
specyfika umożliwia wyświetlanie komunikatów tylko tym, którzy potencjalnie są
zainteresowani Twoją ofertą.
Oczywiście ważna jest też liczba polubień, komentarzy, udostępnień, która przekłada się na efektywność komunikacji.
Nasi kreatywni specjaliści
od social media
wiedzą, jak pozyskać uwagę użytkowników. Potrafią skutecznie ich angażować.
To sprawia, że są w stanie stworzyć viral. Innymi słowy: szybko zwiększą zasięg, czyli krąg
odbiorców, którzy dowiedzą się o Twojej firmie i oferowanych przez nią produktach
i usługach.
Dotarcie do świadomości
internautów to jedno.
Trzeba jeszcze skłonić ich do działania zbieżnego z celami Twojego przedsiębiorstwa, czyli
np. przejścia na Twoją stronę. Obiema kwestiami zajmą się doświadczeni eksperci
AD Awards od mediów społecznościowych. Jak?
Na podstawie analizy Twoich potrzeb zaplanują strategię marketingową, czyli częstotliwość
i rodzaj aktywności na TikToku. Następnie będą przygotowywać krótkie, angażujące
materiały wideo z atrakcyjną ścieżką dźwiękową, wobec których użytkownicy nie pozostają
obojętni. Ponadto, by zmaksymalizować efekty kampanii, właściwie skonfigurują system
reklamowy.
W ramach usługi TikTok
proponujemy Ci 4 pakiety
Różnią się one zakresem aktywności oraz liczbą montowanych i publikowanych przez nas
filmów nawiązujących do Twojej marki. Część z nich może dotyczyć stricte Twoich
produktów.
Który pakiet będzie najlepszy dla Twojej firmy?
To ustalimy po poznaniu specyfiki Twojej działalności i omówieniu
szczegółów współpracy.