Zespół projektowy
Arkadiusz Szustak
Projekct Manager
Monika Brzeska
Administrative director
Marcin Bielaczyc
WooCommerce Director
Arkadiusz Szustak
Projekct Manager
Monika Brzeska
Administrative director
Marcin Bielaczyc
WooCommerce Director
październik 2021 - obecnie
Współpraca z MMTools realizowana jest na gruncie potrzeby rozwoju nowego kanału komunikacji i pozyskiwania sprzedaży dla marki, zarówno na rynku B2C, jak i B2B.
Branża, w której funkcjonuje Klient to na ogól tradycyjne kanały komunikacji nie sięgające do Intermetu. Marka MMTools, ma zupełnie inne plany.
Realizacja działań marketingowych dla firmy to 2 podstawowe etapy.
- ETAP 1: skupiony na stworzniu platformy, na której Klient ma możliwość zakupów
- Etap 2- realizacja kampanii zasięgowych w Social Media, budowanie pozycji w obszarze wyszukiwarki Google, generowanie sprzedaży na nowo powstałym e-sklep.
Realizacja i optymalizacja kampanii na kanałach Social Media i Google Merchant, pozwoliła nam nie tylko na zwiększenie osiąganych zasięgów i powiększenia grupy
fanów, ale przede wszystkim na pozyskanie Klinetów skłądających zamówienia na powstałym e-sklep
Realizacja autorskiej platformy łączącej w sobie funkcjonalności strony www oraz e-sklep.
Wybrane funkcjonalności i integracje dobrane pod potrzeby biznesowe Klienta, autorski układ strony, nośniki graficzne pozwoliły zbudować jakościową platfomę dla realizacji celów sprzedażowych marki. Sprawdź.
Prowadzenie aktorskiego formatu w kanałach Social Media, pozwala na docieranie do szerokiej grupy odbiorców.
Kampanie zasięgowe prowadzone na pierwszym etapie lejka marketingowego pozwalają aktywnie docierać z komunikacją "semi produktową" do szerokiej grupy docelowej,
zachowując przy tym istotne w tym kanale wyróżnienie się na tle konkurencji. Sprawdź.