Case study

MM Tools

Social Media WWW eCommerce Google Merchant SEO

Podstawą do nawiązania współpracy z marką MMTools była potrzeba otwarcia nowych kanałów komunikacji oraz generowania sprzedaży. Branża narzędziaiowa skupiona na ogół jest na tradycyjnych kanałach komunikacji, głównie za pośrednictwem tradycyjnej formy nie sięgającej do Internetu. Zadaniem agencji byo i jest stworzenie platfomy do realizacji zakupów, oraz aktywnym budowaniu rozpoznawalności maki i generowaniu sprzedaży. 

decar
decar
Zespół projektowy
Projekct Manager

Arkadiusz Szustak

Projekct Manager

Administrative director

Monika Brzeska

Administrative director

WooCommerce Director

Marcin Bielaczyc

WooCommerce Director

decar
Ramy czasowe

październik 2021 - obecnie

decar

Potrzeby klienta

Współpraca z MMTools realizowana jest na gruncie potrzeby rozwoju nowego kanału komunikacji i pozyskiwania sprzedaży dla marki, zarówno na rynku B2C, jak i B2B. 
Branża, w której funkcjonuje Klient to na ogól tradycyjne kanały komunikacji nie sięgające do Intermetu. Marka MMTools, ma zupełnie inne plany. 

Rozpoznawalność Marki
Infrastruktura w Internecie- budowa
Sprzedaż w kanale Internetowym
decar

Założone cele

Realizacja działań marketingowych dla firmy to 2 podstawowe etapy. 
- ETAP 1: skupiony na stworzniu platformy, na której Klient ma możliwość zakupów 
- Etap 2- realizacja kampanii zasięgowych w Social Media, budowanie pozycji w obszarze wyszukiwarki Google, generowanie sprzedaży na nowo powstałym e-sklep. 

Proces stworzenia e-sklep
Autorskie Social Media #SocialBOX
Generowanie sprzedaży/ e-commerce
decar

Wyniki

Realizacja i optymalizacja kampanii na kanałach Social Media i Google Merchant, pozwoliła nam nie tylko na zwiększenie osiąganych zasięgów i powiększenia grupy 
fanów, ale przede wszystkim na pozyskanie Klinetów skłądających zamówienia na powstałym e-sklep

Generowany zasięg na kanałach Social Media:.....
Poziom ROAS w interwale miesięcznym:.......