Zespół projektowy
Anna Podsiadło
Graphic Designer/ Social Media Redaktor
Marcin Bielaczyc
WooCommerce Director
Anna Podsiadło
Graphic Designer/ Social Media Redaktor
Marcin Bielaczyc
WooCommerce Director
Kwiecień 2023 -obecnie
Podstawą do nawiązania współpracy z marką OakAvenue, już na etapie kontraktu, było zdefiniowanie celów do realizacji. W tym przypadku to budowa środowiska do realizacji zakupów przez Klienta detalicznego, a także budowa rozpoznawalności wśród ogólnej grupy docelowej.
Realizację kontraktu w początkowej jego fazie podzieliliśmy na 2 etapy, które następowały po sobie. Pierwszy z nich to stworzenie brandu marki (z przeznaczeniem
dla Klientów detalicznych). Mając określoną identyfikację wizualną Nasz zespół specjalisów mógł przystąpić do budowy platformy e-sklep oraz realizowania aktywności na kanałach Social Media. Sprawdź, jak Nam idzie.
Realizacja i optymalizacja kampanii na kanałach Social Media, pozwoliła nam nie tylko na zwiększenie osiąganych zasięgów, ale przede wszystkim powiekszenia grupy fanów marki.
Realizacja autorskiej platformy łączącej w sobie funkcjonalności strony www oraz e-sklep. Wybrane funkcjonalności i integracje dobrane pod potrzeby biznesowe Klienta, autorski układ strony, nośniki graficzne pozwoliły zbudować jakościową platfomę do realizacji celów sprzedażowych marki.
Stworzenie kompletnego BrandBook zawierające kreację logotypu, określające kolorystykę i typografię marki oraz propozycja wizualizacji gadżetów marki, było jednym z pierwszych zadań w trwającej po dziś dzień współpracy. Proces, w którym Graphic Designer we wspłpracy z zespołem marketingowym ze strony Klienta stworzyli książkę marki precyzyjnie
i w atrakcyjny sposób określającą zasoby OakAvenue. Sprawdź poniżej.
Prowadzenie autorskiego formatu w kanałach Social Media (szczególnie w przypadku nośników graficznych), pozwala na docieranie do szerokiej grupy odbioców.
Kampanie zasięgowe prowadzone na pierwszym etapie lejka marketingowego pozwalają aktywnie docierać z komunikacją "semi produktową" do szerokiej grupy docelowej,
zachowując przy tym istotne w tym kanale wyróżnienie się na tle konkurencji. Sprawdź!