Case study

odziejsie.pl

eCommerce Social Media eCommerce Google Merchant YouTube

Top 3 e-sklepów z branży streetwear w kraju! 

W swoim portfolio produktowym posiadają zarówno produkty 40 topowych marek streetwear w kraju. Od tych wiodących prym w Polsce (Prosto, PitBull, ElPolako czy Patriotic), do tych stworzonych w całości samodzielnie (NBL, 3Maj Fason, Grube Lolo). 

Dostępność produktów, długi czas trwania projektu a także osiągane wyniki pozwalają się plasować w czołówce sklepów reprezentujących branże w Naszym kraju.

www.odziejsie.pl
www.odziejsie.pl
Zespół projektowy
VIP ACCOUNT MANAGER

Arkadiusz Szustak

VIP ACCOUNT MANAGER

eCommerce Social Media Specialist

Łukasz Kopeć

eCommerce Social Media Specialist

SEM Specialist

Maciej Ciemięga

SEM Specialist

www.odziejsie.pl
Ramy czasowe

wrzesień 2020 - obecnie

www.odziejsie.pl

Potrzeby klienta

Podstawą do nawiązania współpracy z Agencją Medialną AdAwards był założony plan zwiększenia ilości oraz wartości zamówień składanych na e-sklep.

Przy ustalenia warunków długoterminowego kontraktu kluczowe dla Klienta były: 

Utrzymanie obecnych Klientów wraz ze stopniowym zwiększaniem wartości koszyka zakupowego
Stały wzrost napływających nowych i lojalnych Klientów
Przemyślana strategia działań pozwalająca na ograniczenie polityki rabatowej oraz wprowadzenie opłat wynikających z wysyłki zamówień
www.odziejsie.pl

Przyjęta strategia

Kluczowym założeniem przyjętego media plan przez agencję była szybka i mocna realizacja kampanii z eCommerce z celem pozyskania zdarzeń konwersji zakupowych.

Wybór padł na strategię Omnichanet, która zakładała nie tylko zintensyfikowanie działań na aktywnych kanałach Social Media ale także otwarcie nowych kanałów komunikacji e-sprzedażowej.

Agresywne zwiększenie budżetu medialnego oraz ilości kampanii eCommerce w kanałach Social Media. Realizacja autorskich kampani w środowisku meta
Otwarcie nie aktywnego kanału eCommerce: Google Merchant pozwalającego na dotarcie do nowej grupy Klientów będących gotowych na dokonanie zakupu
Zwiększenie rozpoznawalności marki na największej platformie Social Media: YouTube
decar

Wyniki

Realizacja i optymalizacja kampanii pozwoliła na uzyskanie wyników nie tylko na minimalnym poziomie BEP lecz dużo powyżej poziomu rentowności.

Wyniki eCommerce Google Merchant: średni ROAS ……….. %
Wyniki eCommerce Social Media: średni ROAS ………… %