Case study

www.planetamebla.pl

WWW eCommerce Social Media eCommerce Google Merchant SEO Social BOX

Sklep internetowy z wieloletnim doświadczeniem, oferujący sprzedaż zarówno hurtową, jak i detaliczną. Zakres proponowanych produktów, to komponenty potrzebne do produkcji mebli, m.in. uchwyty, zawiasy, prowadnice, półki, nóżki, kółka, zaślepki, woski, oświetlenie, frezy czy gotowe systemy szuflad i systemy przesuwne

 

 

www.planetamebla.pl
www.planetamebla.pl
Zespół projektowy
www.planetamebla.pl

Arkadiusz Szustak

VIP ACCOUNT MANAGER

www.planetamebla.pl

Łukasz Kopeć

Social Media eCommerce Specialist

www.planetamebla.pl

Dominika Wilk

Social Media Specialist

www.planetamebla.pl

Maciej Ciemięga

SEM Specialist

www.planetamebla.pl

Amelia Nowak

Coppywriter

www.planetamebla.pl
Ramy czasowe

Styczeń 2016-Obecnie

www.planetamebla.pl

Potrzeby klienta

Współpraca projektu Planeta Mebla rozpoczęła się już na etapie samego pomysłu na jego realizację
Dzięki temu dobrany zespół specjalistów miał możliwość swobodnie realizować założony media plan zakładający etapy od zbudowania miejsca docelowego w Internecie, przez rozpoznawalność marki i generowania ruchu, aż do pozyskiwania konwersji.

Zbudowanie miejsca docelowego w postaci autorskiego e-sklep
Kampanie miękkie pozwalające osiągnąć rozpoznawalność marki oraz pozycje w obszarze kanałów Google i Social Media
Generowanie konwersji zakupowych na odpowiednim poziomie ROAS:
www.planetamebla.pl

Przyjęta strategia

Przy obsłudze marketingowej projektu Planeta Mebla zaplanowaliśmy 3 kamienie milowe w jego realizacji.
Etap I to identyfikacja wizualna projektu a także zbudowanie miejsc docelowych: Autorski e-sklep, kanały Google oraz Social Media.
Etap II to budowanie pozycji w obszarze wyszukiwarki Google a także rozpoznawalności marki na kanałach Social Media.

Etap III: komunikacja eCommerce w dostępnych kanałach komunikacji.

Identyfikacja wizualna
Zbudowanie autorskiego e-sklep
Star kanałów Social Media
Budowanie rozpoznawalności w kanałach Social Media + budowanie pozycji w wyszukiwarce Google
Działania sprzedażowe w kanale Google
www.planetamebla.pl

Wyniki

Realizacja i optymalizacja kampanii pozwoliła na uzyskanie wyników nie tylko na minimalnym poziomie BEP lecz dużo powyżej poziomu rentowności.

 

Ilość fraz w wynikach TOP 10: …… TOP 5…… TOP 3:.....
Wyniki eCommerce Google Merchant: średni ROAS ……….. %