Siła obrazu: reklama, która
angażuje wyobraźnię
Z doświadczenia wiemy, że reklama z użyciem formatu graficznego, np. zdjęcia, dużo lepiej oddziałuje na wyobraźnię odbiorcy niż sam tekst. Działa tu stara zasada, że jeden obraz wyraża więcej niż 1000 słów.
Czas to pieniądz!
Owszem, żeby stać się widocznym w wyszukiwarce Google Merchant, nie musisz angażować specjalistów. Ale czy masz wystarczająco dużo czasu i cierpliwości, żeby poznać tajniki systemu? Samo aktywowanie kampanii nie wystarczy. W najlepszym razie skończy się przepaleniem kasy.
Korzystając z naszego wsparcia, pożądane efekty uzyskasz w dużo krótszym czasie. Jako certyfikowany partner Google znamy się na prowadzeniu sprzedaży w jego serwisie jak mało kto. Pomogliśmy już wielu przedsiębiorcom oferującym różny asortyment.
Wyręczymy Cię we wszystkim:
- dobierzemy dynamiczne słowa kluczowe
- podłączymy stany magazynowe sklepu – tak, aby były wyświetlane w kampanii tylko te dostępne
- w czasie rzeczywistym będziemy promować najlepiej sprzedawane
Ponadto będziemy trzymać rękę na pulsie. To konieczne, żeby utrzymać dobre wyniki w dłuższym okresie. Na bieżąco będziemy monitorować i optymalizować działania, reagując na poczynania konkurencji oraz na faktyczne wyniki sprzedażowe. Dzięki temu dowiesz się, jakie budżety będą najskuteczniejsze.